Wednesday, November 4, 2009

aku rindu ke?

aku rindu widia wahyuni yang plg paham aku

aku rindu nabila yang selalu bg nasihat kat aku

aku rindu ainy yang selalu tegur ak direct

aku rindu fifi naby ila pali yang selalu wat aku gelak

aku rindu abu apek saber yang selalu nyanyi lagu merapu kat aku

aku rindu zila yang selalu ajar ak smp paham

aku rindu emma yang selalu wat aksi sengal

aku rindu nad ngn nana yang x pnh pertikai ape aku buat

aku rindu razis ngn unie yang selalu wat study grup ngn aku wid n zila

aku rindu pg ngan husaini yang selalu tanye nape aku tak senyum hari ni

aku rindu amai yang selalu layan ak borak kat lecture fizik

aku rindu bob yang suke menggedik ngadu lapar

aku rindu ayit yg selalu minum air kotak aku

aku rindu qila yang selalu suruh aku balik bilik

alu rindu intan yang suka cerita banyak

aku rindu alep alem bad yang selalu wat kelas aku idup

aku rindu.ye kan?

aku rindu pekja yang selalu wrestling aku

aku rindu sarol ngn mali yang selalu pakat kenekan aku

aku rindu jue yang selalu lepak ngan ak

aku rindu joyah yang selalu gadoh2 manje ngn aku.

aku rindu suryana yang selalu teman ak pi mane2 2

aku rindu atul yang bermotivasi betul 2

aku rindu aiza yang selalu tlg seludup tepon aku

aku rindu syeila yang suke buat cheer 2

aku rindu atie yang selalu urut aku 2

aku rindu ayu yang suke membebel kat aku 2

aku rindu baba yang selalu tolong ak 2

aku rindu arep budiman yang memg budiman 2

aku rindu apis yang suke tepon aku malam2 dulu 2

aku rindu anep yang suke wat lawak 2

aku rindu zuwey yang selalu pandang slek kat aku 2

aku rindu jebat yang selalu cakap bagaikan seorang bapak kat aku 2

aku rindu naim yang selalu gedik kat kelas 2

aku rindu sitah mazia yam yang x penah ignore aku 2

aku rindu noly yang jage aku macam anak dia

aku rindu kak zana kak ida kak wani kak nurul yang sangat best 2

siyesly.aku rindu.
aku rindu mereka yang betol2 membahagiakan aku ni
aku rindu zaman aku dgn mereka2 ni

sebab mereka2 maizatul macam ni skrg.
sebab mereka2 taw sape itu maizatul.
sebab mereka2 memang best.

maaf norraimi, x leh masuk dalam list rindu sebab hari2 da tgk muke ko.
yg x masuk dalam list 2 pon aku rindu gak sebenarnye.

~kompem aku rindu.kompem aku sayang.~

No comments: