Sunday, November 1, 2009

cuti sem aku~

blum cti sem lg.

- mai,nnt ade gathering + mama rofa kawen kat jb..wajib pi! (dak mrsm)
-mai, meh pi picnic kat pd.(dak telok)
-atul, bile balik?7hb pi melaka jom (kak dayah)
-mesti kne jumpe wid nab eny.(kalau x, ade org majuk lagi)

ni baru 4...
n ak lak, tyme cuti ni, memg sgt2 mahu..

1. mahu lepak same masturah.(semgu mesti lepak same 3 kali)
2. mahu ke kedah jalan2 tgk sawah + g langkawi
3.mahu juge ke pahang jalan2 kat umah abg miey
5.mahu ke umah mali kat kkb..
6.mahu juga melepak buang mase menonton wayang tiap mggu kt bukit tggi
7.mahu ke muar (tempat yang aku bajet kampung halaman aku)
8.dan banyak lagi mahu dibuat.

berdasarkan bajet tahunan.duit pt ak tgal 4oo jek lagi..
cube ckp, macam mane aku maw pi sume2 tempat kat atas ni?

arggghhhh.......nampaknye.niat murni aku nak pi kedah,pi pahang terpakse dilupekan.
nak wat cmne..gathering 2 wajib pi,kalau x ngamuk la joyah nnt.

picnic 2 pulak.wajib gak la pi.kalau x bile lagi ak nak merapatkan semula frenship ak ngn member2 ak yang macam nk terputus sebab mat azam ngokngek 2.

ye.aku perlu berkorban.
kedah..kedah.,oh sawah padi ak.sori tak dapat datang.isk.isk

~ade sape2 maw sedekah duit wat berjoli tuk aku?~

2 comments:

Aqma eUcaLypTus GurL said...

ha kalo dtg muo tu sggh le uma akak yek.. huhuhu... nati akak masak special untuk mai.. huhuhu...

cikmemy said...

hehe..tiap kali tyme makan nanti mai sgah umah akak..huhu