Thursday, December 17, 2009

aku dan stesen bas klang



semalam
mase tunggu bus kat klang.
sorang2.
banyak bangla,indon.
tapi ape nak buat.
duduk jela.

duduk.tunggu
sekumpulan lelaki tuju kat bus yg aku nak naik tu
nampak ganas.
lagak kasar.
rock semacam.
seluar koyak2.
bawak barang banyak2.
siap bakul berikat2.
macam nak pindah umah pon ade gak.

aku?
tetibe rase ketakutan yang amat sangat.
sumpah!

pandang kiri kanan
aku sorang je perempuan
giler arh
macam mane ni?

relax.tenang cikmemy
alhamdulillah.
ade 1 family plak datang
4 5 org jugaklah
yang sorang umur dalam 17 tahun gitu
tangan kaki penuh berinai
siap lukis2
dressing mak aih
mekap tebal..

aku?
oo..baru pas kawen kot minah ni..

orang pandang2
tibe2 aku terdengar minah inai tu cakap kat family dia.

"mesti orang ingat aku baru pas kawen kan.hahaha
"

la...camni punye orang

kompem pasni ak fikir 2 3 kali lau nak dressing pelik2.
orang memandang, orang memikir
orang mungkin berkate.


~kalau xnak pakai baju, tu ko punye pasal~


10 comments:

hans said...

hahahahaha
sonok weih naik bas skrg
rasa macam dkt oversea
ekekeke

cikmemy said...

taw xpe..sejuk~kne pakai baju bulu2...huhu

Noorlaila Mohamed Nor said...

aku pun kalau raya je berinai sakan
macam pengantin
huhu

cikmemy said...

huhuhu...
siap lukis ke..

Zuewairy said...

kahkahakah... yer2 nak dressing fikirla dulu dua tiga kali~

miloicekaw1119 said...

best nai bas..yang xbestnyer kalo kene berdiri..uish....

zella said...

slalu tension
naik bus kat klang
bkn dorang tu org asing
kita org tempatan yg rs terasing..=p

et said...

ouh..bez nyer pakai inai..suke2..^^

Monolog said...

oh terwalking ke blog awak. hehe.

naik apa pon sekarang ni dak tak selamat.

cikmemy said...

zuewairy : hehe..pakai t shirt suda.simple

miloicekaw1119 : taw xpe.selalu sangat berdiri~

zella : duk klang ke?area ne..

et : pi la pakai.pakai yg henna malaysia.cantik kale dy..

monolog : oh.terbalas komen awak plak.hehe
cam 2 jalan kaki jela.heheh