Wednesday, December 16, 2009

surat2 chentaku utk korg2



aku tak pandai bermadah.
jadi kau bedal sajelah baca.

: : surat chenta pertama utk org2 kat umah : :

kamu2..
hari ini aku bakal meninggalkan umah.
mesti kamu2 sedih sebab ilang sorg tuk dibuli..
x usah berikan aku tangis rindu.
cukuplah kalau kamu bank in ke cimb ku.
gerenti.new year ni aku pulang menemui mu

: : surat chenta kedua utk pelanggan2 kedai makan ku : :

kamu2..
sepanjang peninggalanku,
tiada apa yang aku harapkan dari kamu.
cuma, datanglah selalu agar bertambah duit bapakku
dan nanti lebihlah duit poketku.

: : surat chenta ketiga utk pakcik bus : :

pakcik..
kiranya ini kali ke berape aku menaiki bus kamu pon aku tak tahu.
kamu harus bangga dapat pelanggan sesetia aku.
oleh itu, aku harap janganlah kamu memandu laju.
kerana aku mahu berumah tangga dulu.

: : surat chenta keempat utk abg cict : :

abg..
masihkah dikau ingat akan janjimu sem lepas tuk masukkan internet connection di bilikku,
saban hari aku menunggu, namun hampa..
janji tinggal janji
abg..
bukan aku mahu mengungkit, tapi kamu harus adil abg.
kenapa bilik2 lain tiada masalah, tapi di bilikku tak dapat connect jua..
janganlah begini abg..
yuran ku sama jua seperti yang lain..
namun, mengapa cuma aku yang tak dapat connect ..
x adil..

: : surat chenta kelima utk penjenguk2 blog ku : :

aku hanya boleh katakan,
kalau lama tiada berita dariku,
tolong salahkan abg cict diatas.huh.
oh lupa, aku harap kamu2 sihat2 selalu.


ok lah,aku da nak blah dr umah ni
selamat tinggal selangor
aku pasti rindu.

~dah lama x berjiwang, skil hilang~

6 comments:

YamaShita KaiTo said...

hahaha~

Faizul said...

nak pergi mana... aku tak tau cerita dari awal hahahaha...

abe long said...

oh... tidak.....

cikmemy said...

yamashita : : gelak2..sok kene kat kelas..hehe

faizul : aku nak balik utm..masuk sem baru dah.hehe

abe long : hahahahah...aku da dapat internet connection..bakal menyemak kat blog ko lg..huhu

~0~ said...

tima kasih atas surat mue....

kesian kamuu

cikmemy said...

haha..cepat balas surat..huhu