Saturday, January 9, 2010

abang + bapak =abapak.

1 message receive

abg ijam : adik, nak bawa apa lagi?

reply

aku : takde pe.itu jek.thanks bang.

5 minit kemudian.
oke.menyesal.

adoila.abg kau datang dr umah mak kot.
macam2 leh suruh bawak kot
yg pi gedik kate tanak sape suruh.
bajet adik yg baik la konon.
ceh.ceh.
pastu menyesal.
pastu duk fikir nak bg ayat pe kat abg.

abg je kot.
ape susah nak cakap..
korg mesti fikir camni kan?kan?

abg ijam ni abg sulong aku
umur dia sekarang 45 dan aku 21
macam range anak ngn bapak kan?

serius.
aku memang failed lau nak bergurau bercakap dgn abg ijam
sebab dia sudah seperti bapak2 bagi aku
lagipon aku dulu tak berapa rapat ngan dia
busy sokmo
mane la ade mase.
tapi sekarang dia da free.
selalu jek msg aku
suke.
ter excited la pulak.

~lau x jadi datang, merajuk 6 bulan~

11 comments:

Prof Ir Dr. Takamine Kiyomaro said...

uish jauh beza nya,ko anak bongsu ke?tp mesti best kan kalu dpt suoh dia blanja hehe

Cik Cookie said...

ehhh,ada abg extra x yg bujang?
wink...wink.,

sI tEDI said...

he he he..

ye lah.. bawak lah ayam kampung panggang ke.. itik goreng ke.. eeee

adik ni.. malu2 lak nak cakap!!

ekekekekeke

cikmemy said...

takamine : yup.anak bongsu..hehe..memg cadang nk minx belanje tp time dy dtg kang ak ade kelas.x dpt la.hehe

cik cookie : ade.ade.meh amik borang meh..

tedi : hikhik..malu la.abg tua sgt.hehe

yul said...

alorh.cam2 plak ek.
yul pon bngsu!
huhuhu..
beza ngn abg sulung 11 thn jewp.
tp siyes xrpt gak.
ag2 die ade ank bini.
huhuhu..
rase adk badik pon jauh semcm.
);

bella said...

lain kl mtk byk..aku asal blik jek memborong di rumah..muahahaa

Zuewairy said...

sweetnya;)

cikmemy said...

yul : aah..betul 2...bile abg2 da kawen, dia fokus kat anak bini lebih.sbb tu aku x bg kakak aku kawen lagi,hahahaa

bella : aku segan weyh ngn abg aku yg ni..kalau yg lain.penuh 1 bonet aku minx.haha

zuewairy : sweet tang mana?

Kancilbiru said...

makk aii..jauhnyer beza umo ko ngan abg ko...kang jalan sesama org tak cakap bapak ke?? hehehe

abe long said...

oit....

oit...

ade adik pompuan x?

wakakakak

cikmemy said...

mane de.nenek 80 tahun ade la.nak x?hihi