Sunday, January 24, 2010

abang macho~


lelaki.
kemachoan terserlah bilamana
(versi cikmemy dan rakan2)

1. pi shopping dgn mak + pimpin tgn mak..

2. pi dukung baby time bini duk pilih barang.

3. tolong awek2 yang duk terkial2 nak parking kereta..

4. carik air n bende2 masam bile pompuan duk loya2 makan bende berminyak..

5. bermain cafe world kat fb..

6. duk tolong pompuan yang tgh sakit atau tgh emergency..

7. bawak kereta dgn penuh berhemah.

8. murah senyum x kire awek tu cun ke tidak.

9. duk cakap terima kasih lepas ditolong.

10. terus mintak maaf bile buat silap

11. pakai baju melayu full set siap ngan sampin.

12. beri salam mase nak start tegur borak2 ngn pompuan.

13. mintak izin mak bapak awek yang nak dibawak kuar.

14. ......................................................
(korang lak tambah oke)

~awak memang macholah!~


23 comments:

miloicekaw1119 said...

macho....
huhuhuhuu///

sI tEDI said...

beratur belikan tiket wayanG!

SADIS said...

sumpah sekang gak gua maen cafe world!

siud,tak taw pulak leh jadi macho maen bende tu.

deusXmachina® said...

no. 14- layan bola dengan awek

erk888

hans said...

owh
kalau buat semua tu lelaki macho ekk

aidaNadia said...

kejutkan pmpuan solat subuh.. perrhh~ gila macho..

FaizalSulaiman said...

hahaha..macho men cafe world kat fb.hahahahaa

et said...

saye memenuhi kriteria2 yg d list tu, amacam? macho en? ^^

hisham said...

cam i la....hahahhaa...

avid gunner said...

main pet society kat fb macho x?

cikmemy said...

miloicekawl : huhu~sape yg macho?

si tedi ; yeah.betul2..selalu pompuan kene beli tiket.wuwuwuwu

sadis : haha..pi main pi..kalau addict aku x bertanggungjawap ha..

deusxmachina : peminat bola tegar eh kau ni..hehe

hans : ade sket2 pon da nmpk macho nye.ko ade x wat gitu?hehe

kak nadia : ehem...ni mesti ade
org kejut dia subuh ni..hehe

faizal : ko main x?

et : erk.ko jgn kekeliruan identiti weyh.takot aku.hehe

hisham : fuuhhhh!banyak pompuan tergoda kat u pasni.abisla..hehe

avid gunner : jgn kate ko main weyh..heehhe..terlebih macho 2 ..huhu

mukasurat17 said...

bila body cam fahrin ahmad. hahaha

Zuewairy said...

wow.. tip top..

mcm kena2 jer kat diri ni..kahkahkah perasan;)

FarhanaDr said...

Wahhhh.. Mcm susah jek nk cari yg ade sume ni.. Hmmmmm.. Mau carik laaa.. Ngeee..

cikmemy said...

mukasurat 17 : tang tu aku suke.huhu

zuewairy : xpe.dibenarkan perasan~

farhana : ade.dah penah jumpe.tapi da berpunye.huhu

Faisal Admar said...

main cafe world???

omg.

pengsan.

master teddy said...

oh.oh...
tmbh sket.,men basketball n gitar.hehe.. ;P

helena's said...

bile dier puji secara ikhlas..huuu rindu!!

Ms.Independant said...

nak sambong gak...
menghormati org tua!!!

:)

~0~ said...

yg No.2 tue...

sebab tue awek lari dari aku sebab ingat aku da kawen...ces...

Frodo Baggins said...

no. 14 ~ "aku terima nikahnya dengan mas kawennnya 1oo hengget tunai" dgn sekli lafaz. agaggagagagagga


no. 15 ~ banyak anak!

no. 16 ~ kawen 4??


>>_____<<

pakcik kordi said...

ni mesti ckp dkt pkcik kordi ni....kn?=p

fndrocka said...

lelaki macho bila main bola score 6 bijik gol