Monday, January 18, 2010

kawanku yang macho...teeeeeettttttt!

hasil penceritaan seorang member.

duduk2 di puduraya.
tunggu bus ler..
sorang2..
duit dipoket tinggal 50rm jek.

dek tengah keserabutan puduraye.
seorang mamatharamjadah dtg duduk disebelah.
tibe2 menghunus pisau kat dada.
kes nak paw duit ler tuh.

si member aku
jadik bengang.
jadik.
dengan kasarnye.
rembat tgn mamat tu .
and kate.

"ko nak ape?"

ketakutan agaknye
mamatharamjadah blah dari situ.
fuh~legaaaaaa disitu...

bak kate member aku.
kadang2, mamatharamjadah camni bukan berani sangat.
kene lawan balik.

bak kate aku.
hati2 lah dipuduraye.
ah.kat mane2 pon ler sebenarnye.
walaupon tempat sesak padat.
bley jek kalau nak wat keje tak elok ni.

notakaki:
-dr ko jadik haramjadah, baik ko pi jual majalah.halal lagi-
-kalau aku kat tempat kawan aku,kompen aku da nanges dulu-

~title 2 da ikut ko, apelagi, oblong 1 sok eh.mekasih~

22 comments:

SADIS said...

aku penah kena jugak kat tingkat atas puduraya..

3 orng paw aku, aku bagi dompet pastu aku kol member aku, lepak kat cc exel dekat ngn hotel angcasa tuh.

balun 3 ekor tuh ramai2, last2 sume skali angkut balai.haha.

FaizalSulaiman said...

hahaha..betol berani;)

helena's said...

kalau saya pulak..meraung suda tu..silap2 haram jadah tu kene pujuk..hehe

GhOsToNe said...

beg ak pnah himang kat pudu..

sedeyh....

ada said...

kalo aku, aku bagi ceramah.. hahahah.. sampai nangeh dia aku kerjakan.. ~abaikan,.. gle poyo aku cakap.. aku pon tak tau sebenarnya, kalo jadi kat aku.. nauzibilllah...

Zuewairy said...

banyak kes cmni sebenarnya;)

master teddy said...

aaa..gle x ske kt pudu.kalo smpai pudu rase nk cpt2 kua dr pudu.gle serabut kt pudu tu

cikmemy said...

sadis : erk.ko jumpe balik mamat 2?berani nye weyh...

faizalsulaiman : 2 la pasal.aku yg risau...

helena : ahaha.bukan takat dia.1 pudu 2 nnt tolong pujuk.hehe

ghostone : ilang kene rompak or ko letak merate?

ada : wooahh..insaf terus dia nnt,hehe..aku x leh weyh.aku leh nanges jek.hehe

poksudaus said...

takut jugak ek
kalu aku xtau ler
huhu

abe long said...

aku?

tak penah smp kl lg

jd tatau
wkakakakaka

syg ku..bile nk detink nih

deusXmachina® said...

kepada haramjadah...
jadilah blogger
mana tau leh kaya
erk888

gadis hijau disitu said...

huhu..mcm pna dgr je cite neh...nganga....

~0~ said...

bagus kawan ko tue...

cikmemy said...

zuewairy : memang.byk sgt2...

teddy : 2 la.aku rela lagi balik lmbt nk tggu tiket klang dr turun kl.hehe

poksudaus : harap2 kite x kene la camtu eh

abelong : meh dtg jb dulu.haha.gedik,

deusXmachina : erk.apesal aku tak kaye2 ni.ehehe

gadis hijau : haha.cite pe yg aku x pernah lupe nak cite kat ko.ahah

Ms.Independant said...

Bahye nye!
tmpt public pon dah brani wat keje camni...
Ish.

Prof Ir Dr. Takamine Kiyomaro said...

gile berani haha

sI tEDI said...

hu! setuju! kena berani!

mukasurat17 said...

beraninya kawan ko...
haish! jgn berani sgt...
utamakan keselamatan diri, dan igt org yg tersyg.hehe

Kyuubi_85 said...

beraninye membe ko tu... kalau aku la,, entah cmane la...
nasib gak org tuoenakut.. kalau tak.. nasib la

et said...

uh..tabik pd die..

hisham said...

salam...fuyo berani la kwn u tu,,,kalo i pn tgk jer,,,,hehe

angeldream said...

masuk puduraya tu , dada kene bidang, hidung meninggi, jalan lagak mat rempit ( mcm kawad tapi hayun tangan kiri kanan ), baru org tak brani kacau . keokeoke

:angeldream: