Tuesday, February 23, 2010

macam2 hal lagi.

hari ahad nampak 1 bus ni.
penuh dgn PATI.
sah2 lelaki.
dalam 2 cuma ada 3 org pompuan jek.
ish.
ni la unik nye selangor lau nak taw.
name jek kat malaysia.
tapi rase cam da kat oversea!

naik bus 5 jam g jb.
x leh tido sebab air aircond menitik kat bahu.
ape punye bas da
tambah ade aksi free lesbian
ish.geli giler aku
naik loya tekak
haih.camne la dia leh bernafsu kat jantina sendiri.
nasib baik bukan melayu.

banyak giler accident semalam
ade la dalam 3 accident.
ade satu tu, berlanggar dalam 7 kereta sekali

laptop masuk wad lagi.
ni pon pinjam sekejap kat amy
dah tu memang blog akan sunyi la
paham2 sendiri.

ni entry ke 99.
menunggu yg ke 100

~bak kata sarah.mungkin short term memory.bak kata aku, ah, makan semut banyak sangatlah tu~

13 comments:

SADIS said...

lesbo2.

layan wa pun banyak faedahnye.

haha.

mukasurat17 said...

entri yg ke 99.5 xde? hahha

GhOsToNe said...

beli baru lappy..

helena's said...

less tu cina kan??

Ms.Independant said...

klo kat friendster dlu...
skali approve sorang lesbo...
pastu berlambak frens request dr kaum dorang.
igt aku ni lesbo gak ke hape!!!!
cis sungguh!

embun d tengah malam said...

dasyat2

Husna Hadzarami said...

memang dah wajib sangat dah ni beli laptop baru.
hari tu pun ada rosak teruk gak kan?:P

i'msosupernotcool said...

7?
gile banyak..

master teddy said...

baek..sy paham.huhu.,

Moon BlooDy Spell said...

rimas ngn PATI

Mr feckry said...

lesbian, gua pun pelik. Tapi bab pati ni..kesian la dorang..pasal dorang pun cari rezeki..

abe long said...

http://driverscollection.com/?file_cid=41005749411140a601a6759e19e

ko bukak web tuh
then ko check and masuk kan code yg die bg tuh pastu klik download file

tq

bayaran rm100 dikenekan di atas perkhidmatan yg aku berikan.

Darkbatman said...

erkk..sure environment pun best klau duk lam bas cm2?isk2..tabah btol kamu cik memy..ahaha.. biase benti mane?