Thursday, February 25, 2010

mereng SUDAH~



penat
aku sangat penat
sangat-sangat penat
aku sedang menulis blog dengan keadaan
1. kepala yang pening tak cukup tidur
2. menguap sejak 2 jam yang lepas
3. mata yang semakin mengecil
4. badan yang lesu tak hengat.
5.airmata yang tak berenti mengalir sebab menguap

penat
busy macam ape
sampai takde mase nak menggedik ngan abelong lagi
sampai takde mase nak merapu kat telefon lagi
sampai aku lupa nak kol mak semalam
sampai tak tidur malam sebab nak pinjam laptop member

tolong bagi aku energy
tolong bawa aku ke danga bay main kuda
aku mahu release tension
mahu santai badan dan tulang2
mahu buang semua kesibukan sementara
tapi bila?
adakah aku ada masa?

penaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!
dah.byebye.

~jangan ''jual ikan".jual dadih takpe~

9 comments:

helena's said...

kalo jalan -jalan kat danga bay malaam-malam mesti release kan..

embun d tengah malam said...

nk enegy minum air 100 plus

SADIS said...

jum2 pegi danga bay naik kuda.

mukasurat17 said...

penat nak komen.haish. hehe

Darkbatman said...

haha..penat ye?siannye..tk a rest la yer..jgn force diri sgt..nt pengsan susah lakk

Moon BlooDy Spell said...

pegi tidoo

miloicekaw1119 said...

kalo pntkan,
pi rehat!!

master teddy said...

sme2..penat sgt2 jgak.rs nk menjerit je..heheh

abe long said...

bukan ke ko tercall aku ptg smalam?
hahaha
number mak ko pon.. ko bleh tertuko ngn no aku ke?

aku heran!!!!