Tuesday, March 16, 2010

edisi khas tulisan rakan2



versi biar gambar bercerita
post by : maizatul aka cikmemy








post by : farah
kerana dinner farah sanggup tak pegi kenduri kawen sepupu rapatnya,
salma atriah ozudin anak pak chaq beliau.
oleh kerana tak dapat menghadiri,
beliau menebus ketidakhadirannya dengan menghadiri kenduri di sebelah lelaki
iaitu rumah abang ayeem btempat di lipis.

yang mengecewakan beliau ialah ketika
kenduri itu public figure yang hadir ialah Lisa Surihani, aktres cantik pujaan
abang Nara, bsama farid kamil.
oh melepass katanya.

lalu sepupunya lantas mengupload gamba
beramah mehesra(mesra) bsama lisa tersebut.
Farah mengomen ; grrrrrrrrr
eh, bukan sepupu tapi maksu beliau yang berbuat begitu.
macam biasa lah,
komen2 mereka; lisa 2 comey gila,baek.
farah bertanya, lisa pegi x next week
kenduri di pahang?
oh tidak,akak lisa ada shooting lahh. kesian kat farah. dah la
celcom xtopap lagi. hari jumaat ada test, saja ja xbagi cabut awal ke kl.

cerita tentang farah sungguh membosankan.
cerita xjumpa lisa surihani je pon.
abess laa.

post by : ana
maizatul wat kelainan dengan menyuruh rakan-rakannye menulis post masing2 dlm blog dy nih . blog aku pon aku lom ade idea nak update . juz nak share yang ari ni aku dapat taw pic2 aku dalam dinner ADReS 10' adalah bughok . banyak lawak punye pose . unlike taw x . red is not for me . . thotsssss .

post by : shy
baiklah...saya shy...mamai menyuruh saya menulis jua ap2 benda pn..saya xtau na tulis apa...hurm...saya dan kawan2 memiliki sebuah zoo. didalam tu ada pelbagai jenis binatang seperti unta, sotong, itik, kura2, tupai, kucing dan banyak lagi. kami jua ada seorang penjaga bernama motek...baiklah..zoo ini sanagat bahagia...shy syukor like this....nanti jika ada masa lagi saya akan cerita pasal zoo lagi ye...hahaha..tata...

post by : amy
hello. imiarron. impian saya nak cabut gigi maizatul mohamad ini supaya kembali kepada keadaan asal. saya kagum dengan kefleksibiliti badan beliau. saya pendek. bye bye

post by : sarah

maizatul lonjong lagi zirafah..
sarah unta namun comel..ahaks...
zirafah berbentuk L bercorak-corak di selendangnya...
matanya seperti kucing, jalannya senget2 seperti ketam..
kedengaran menakutkan haiwan ini...
tidak dapat dibayangkan..
naomi campbell pojaannya hingga terbawa2 ke kehidupan seharian..
pak mat bukak kedai runcity
rumahnya di klang

~united we stand together as one~