Wednesday, March 3, 2010

proses melempang anak orang



bila hati aku tak tenang.
selalu aku akan kol mak.
aku tak ngadu pon kadang2
just ajak borak2.
memang tenang lepas tu.

kadang2 kalau tak tenang.
aku mulelah menggedik dgn pakcik.
menggedik dan menggedik.
walaupon aku gelak2 dgn dia.
tapi dia tetap dapat detect ape aku rase.

lagi..
kawan2 aku.
memang.
emo mane pon.
gerenti akan release tension bila dengan dorg.
susah payah.senang lenang.kitorang same2.
mak aku kate, itulah kawan sebenar

kalau zaman dulu2
kat sekolah aku aktif kawat kaki
hah.
bila ade yang buat hati aku tak tenang
aku akan kumpulkan mase latihan
time hentak kaki.
aku bayangkan
dan aku akan hentak kaki kuat2
memang tahap kegeraman aku hilang

hari ni aku buat balik kebiasaan tu
tapi dengan menggunakan kompang
aku pukul habis kuat
sampai budak depan aku pandang2
terkejut aku rasekan

maaflah org yg buat aku geram
aku da lempang bayangan muke kamu kuat2 di kompang tadi

puas hati beb!

~bapak..belikan kompang satu.senang nak lempang anak orang.gerenti tak de yang nak saman~

10 comments:

Kancilbiru said...

mak aii berdesing telinga dgr ko lempang kompang. kompang enak didgr waktu kenduri jer...hehe

Sertai Contest Aku & Kancilbiru!

deus X machina said...

baik ko beli yang tangan besar tu
terus lempang jek
erk888

Ms.Independant said...

kadang2 jerit bwh bantal pon best gak.
tp jgn lame2...
lemas plak kang!

:)

embun d tengah malam said...

lempang kompang tu bagi pecah..baru puas

ada said...

berapa hinggit satu kompang?? aku nak beli gak arr..

biar aku kompang dalam gendang teling orang yang aku geram.. hahahahah,. (gelak evil*)

Cik Akma said...

haha kalo beli kompang. leh buat grup music. err ahha :D

crazy_labelle said...

jangan lempang sampai mati sudah...

no_cha said...

bgs gak hang beli kompang..leh ak jemput t time ak kawen...hahahaha

~0~ said...

sila kan lempang...


lempeng pun sedap....

Eyriqazz said...

lempang?tak suka..lempeng suka..dah lama tak makan lempeng