Monday, March 1, 2010

tipu kerana apa?



pernah tak korang jumpe orang camni..
yang cakap kerja cikai- cikai..
takde kelulusan..
takde harta langsung..
belajar sekerat jalan..

padahal sebenarnye..
belajar dulu kat oversea..
keje wow!!wow!!
pengalaman berlambak!
kire memang hebat ler..

agak2 korang la kan
apehal orang ni nak tipu identiti dia?
apesal ar tamau mengaku yang sebenar?
agak2 penipuan camni leh dimaafkan ke tak?
macam mane arh nak gtaw orang camni yang dia da kantoi sebenarnye?
heh.macam2 orang la dalam dunia ni.
musykil i taw~

: : tenet bilik aku macam siot jek.x leh nak sign in blog.tp bukak blog leh.: :

~kalau tak taw diam~

10 comments:

~0~ said...

xtau nak cakap la...mungkin ade sebabnya...

bella said...

sbb die de masalah mental..if die normal die xkn wat:D

SADIS said...

erk.

aku suka mcm tu jugak,

asal, ade mslah ke dengan itu?

i'msosupernotcool said...

he's trying to be humble..
i think..

Husna Hadzarami said...

mgkin jugak nak merendah diri. at least better la drpd org yg ckp mcm 2nd paragraph tp sebenarnya dia jenis yg 1st paragraph..

nawal said...

humble kot.

maybe die mls nk keco keco

Ms.Independant said...

Xpena lak jmpe org cmni...
maybe ade la reason die tu...

:)

embun d tengah malam said...

dia low profile punya jenis kot..tak suka belagak

no_cha said...

k r tu..mgkn die ade cerita atau sbb mgp die wat begitu...sape tau...so kena pi tny die r...
bg ak mgkn die x mo riak2 kot....

no_cha said...

ag satu cabel sdh pulih spt sedia kala