Thursday, April 1, 2010

bintang bulan....

mungkin
tak lame lagi aku curang padamu
mungkin
tak lame lagi aku lupa padamu
mungkin
tak lame lagi kamu akan selalu aku tinggalkanmu
mungkin
tak lame lagi kamu keseorangan
mungkin
tak lame lagi kamu bukan santapan

mungkinlah
bukan sekarang

tapi memang ade kemungkinan aku akan menduakan kamu wahai saya bintang tapi awak bulan ke?

jangan marah aku
aku buat begini kerna aku tak bebas menulis disini lagi..

: yg diatas ni khas utk blog aku :
: kamu yg itu, mesti suke kan aku mahu buat gini?:
: jangan sakitiku lagi, mungkin aku bisa pergi.(ahmad dhani) :

~good luck diri sendiri ~

5 comments:

embun d tengah malam said...

u nak pergi ker..best la ayat tu

Cik Akma said...

gud luck jugak utk aku =(

abe long said...

syg ku...
kao nk p mane?

meo188 said...

jgn curang2... nanti blog merajuk... huhuhuhhu :p

Luffy said...

buat ler blog baru
hehe