Thursday, April 15, 2010

kamu lelaki?tolonglah nangis!



lumrahnye.
memang susah nak nampak laki2 nanges2.
kenapa?
ah.korang pon taw sebabnye.

tapi bagi aku la kan.
aku sangat suka lelaki menangis.
bukanlah menangis yang macam pompuan tu
tapi menangis lah.
mungkin pada sebab2 tertentu macam break up ke.
macam sebab org dia sayang sakit ke
result teruk giler ke

bagi aku lagi la kan.
orang yang tak menangis ni, hati dia keras.ego yang melampau
konon lah hati kering
pigidah..tade ape nak dibanggakan dengan hati kering ni
orang hati kering ni bagi aku orang pengecut
dah taw salah tapi masih nak tegakkan kebenaran.
persoalannya.untuk ape kebenaran tu ditegakkan kan?

bila lelaki nangis orang akan kate lelaki tu lemah
tak .tak . tak
jangan pikir camtu
nanges ni satu terapi sebenarnya
bila nanges kite luah semua ape kite rase.
then pastu.lupakan lah masalah tu
hati pon dah tak serabut lagi kan

so.kamu yang name lelaki tu.
cepat nangis sekarang kalau da tak tahan
tapi jangan nangis depan orang taw
nangis biar kite sendiri yang tahu
nangis untuk tenangkan hati sendiri...
ok?

lain2 hal

: please.jangan nangis depan awek kamu bila kamu tahu dia curang.sangat lah memalukan ok! dah kalau dia curang, memanglah maksudnya dia tak boleh pakai.buang mase simpan orang gitu:

: lame gua tak update.ini harry punye pasal. :

: wish me luck 4 today's paper :

~mahu tgk link best?tekan sini kompem best~


20 comments:

╚► capital S hana ◄╗ said...

haah ira pown ske laki nanges
but ats sbb munasabah la
sweet (:

Razman said...

klu nanges sbb kena cubit telinga ngan mak dikala umo 22, xpe kan?

dylahluvslamington said...

chuck bass begini..

embun d tengah malam said...

i mudah menagis..tapi org tak pasan pun,,hehhehe

sI tEDI said...

pernah nampak lelaki menangis. :)

~0~ said...

lelaki atau perempuan sama saja...memepunyai hati mempunyai perasaan

helena's said...

nak sangat tengok ex aku menangis memy..huhu

Cik Akma said...

wahhhh x snggup nk tgk pkwe nngissss depan mate. silap2 dua2 nngis. wakakak :D

nway gud luck dear~

radin fadli said...

saya ternangis bila kaki tersempit pintu atau terkena solder iron.. tak nangis cuma kuar air mata jep =p

YamaShita KaiTo said...

menangis di mihrab dan mengadu segala kelemahan diri kepada Allah merupakan saat paling manis =)

tak pasal-pasal air mata mengalir mengenang dosa yang lalu . . .

Hina dan lemahnya diri . . . ;(

miloicekaw1119 said...

lelaki nangis bile betul2 kecewa atau susah,,
betul..

ada said...

aku pon suka weh lelaki nangis,. ala2 fahrin gituh

cikmemy said...

hana : taw xpe...x kureng pon macho dorg kan..

razman : xpe..bley jek.pastu aku cubit ko plak.gedik.

dylah : gossip girl die hard fan sungguh.huhu

embun : jgn bg org nampak u nanges..huhu

si tedi : sape?fahrin ahmad?huhu

~0~ : yeap!yang tak nangis tu ego...

helena : nanti aku ketuk2 kepala dia sampai dia nanges kat depan ko..ok x?huhu

akma : tenkiu..hehe...jgn nangis taw kalau dia nangis...nnt lg down..hukhuk

radin : sakit!memang patot nanges!

abdullah : xpe..bile kenang dosa yang dibuat akan buat kite lebih berjage2 dr ulang dosa tu..am i right?

cik paro : yeap.sape2 pon akn gini..bile stress semua akan terkeluar termasuk la nangis kan..

ada : aku suka fahrin.sangat.tapi nape la dia nangis depan org..alahai...........

pakcik kordi said...

nangis tu tanda tidak ego.

Mr feckry said...

tengok lah wajah orang alim berdoa, pasti keluar airmatanya

Eqah Zaque Billetdoux said...

nangis tu anugerah Tuhan. :)

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

akak suka lelaki yang cepat menangis, nampak cam macho sangat sebab mudah tersentuh

dylahluvslamington said...

ttb panggel asim- abdulla..
aisy...

YamaShita KaiTo said...

huh? I dun understand...

bidadarihijau said...

diorg suke nanges dlm toilet kot..hahaah..mne kite nmpk kn