Saturday, May 22, 2010

pembuli.buli.buli.buli!!



akhirnya aku ambil keputusan lepak rumah jek cuti ni.
berat lemak ni ha nak pegi kerja sekejap jek.
jadik.bila da kat umah ni memang keje aku makan tido jalan je la.
pagi petang siang malam aku duk ikut cikma pusing2 naik keta.

hmm.
haru la orang pompuan sekarang nak drive
asyik kene maki jek
ade ke patot jalan busy.nak keluar pon takutlah kan.
tu pon kene maki ngan orang kereta belakang

lagi tak patot.
aku g amik duit jap kat bank.
cikma tunggu kat keta, belakang parking moto.
dan2 bila moto tu nak kuar dia tunjuk penumbuk kat cikma.
padahal bukan tak boleh kuar.luas lagi tu.

haihla..
ni lagi satu samseng yang aku memang hangin
ade ke patot.
punye la berderet kereta nak uturn.
tetibe lori panjang ni x segan terus potong masuk depan
haihla pakcik lori oii..xsedar ke yang awak bawak tu besar dabak?

lagi tak patot.
sepupu aku terlanggar lori.dia naik kancil.sah2 la dia yang teruk kan.
mamat naik lori tu keluar bawak kayu..
aiyoo..macha.x gentleman langsung la wat camtu kat pompuan..apedaaa...

haih la.
kesian orang pompuan.
asyik kene buli jek kat jalan.
ni yang takut nak bawak keta ni...
aiyooo!


: : amik berat salah. tak amik berat salah : :
: : sayang salah.tak sayang salah : :
: : nak datang, datang..nak pegi, pergilah : :


~penat dah jage hati orang lain, hati aku sape nak jagekan?~



3 comments:

embun d tengah malam said...

hati u bia org yg memahami jaga

Cik Akma said...

heh aku lagi laa. xde lesen smpai skrg. takottt

ada said...

hoho,. ko pon ader masalah cinta ke??