Sunday, May 2, 2010

tolong!tolong!

minggu yang penuh dengan emosi
macam2 bende jadi
biasalah.
bila da serabut
makin la banyak semua bende tak kena.
makin berkembanglah masalah2 semua

stress yang sikit makin menggunung
bila dah banyak makin la malas nak fikir makin malas nak setel
so.penyelesaian.
tidur
ah.tapi tidur bukan dapat setelkan masalah
dapat lupa sekejap jek.
bangun ingat balik
kene hadap balik

hari ni.
wallet pulak hilang
bertambah problem aku.
ok.ok
aku taw aku careless.
ic kad bank kunci kad matrik semua dalam tu.
kedai makan da la tak bukak.
saja nak suruh aku mengkayakan jusco.
yelah.tempat paling senang nak pegi situ jek
tapi.duit pon senanglah sangat nak abis

aaa...camne la nak setel problem yang melambak ni
tolongggggggggggggggggggggg!!!!!!!!

: berikan aku kekuatan :

~abaikan saje emo aku 2 3 mggu ni.harap maaf~

8 comments:

sI tEDI said...

MasyaAllah,
dugaan Allah

Settlekan satu-satu okey dengan tenang!

Mr feckry said...

wallet kalu ilang baik lu selawat banyak2..gua memang paling letih kalau wallet hilang

syafiqah safri said...

mai, relax ke syg:) everything will be fine..insyaAllah

Razman said...

dah try bunuh diri belum?

GhOsToNe said...

sabar la ek.
ade hikmahnyew itu..
moga sumenyew baek2 belaka...

embun d tengah malam said...

sabar ya cik memy..dugaan mendewasakan

Ms.Independant said...

mmg stress kalo wallet ilang.
nak wat report la.
ic bru la...
saba k...
mane tahu jmpe polis encem mase wat report tu.

Cik Akma said...

be strong! jgn pk sgt mslh tu okay. more careful! :)