Thursday, June 10, 2010

kalau lah doremon tu ada~




kalau lah doremon tu ada..

:::::::
aku mau mesin masa patah balik umur aku 16 tahun biar aku tak pernah kenal.tak pernah kawan dan tak pernah bercinta dengan kamu
:::::::


aku bersyukur kamu tinggalkan aku kerana perempuan itu.

sebab aku tahu bukan aku yang tak layak dengan kamu seperti yang kamu kata dulu . tapi sebenarnya kamu yang tak layak dapat kasih sayang aku.

ya.aku amat bersyukur.
sebab kamu tinggalkan aku, hidup aku lebih bahagia.

sebab kamu tinggalkan aku dulu, aku lebih yakin untuk hidup aku hari ini.

sebab kamu tinggalkan aku dulu, aku jumpa orang lain yang lebih sayangkan aku.

sebab kamu tinggalkan aku dulu, aku lebih semangat untuk buktikan siapa aku yang kamu perlekehkan dulu.


~plislah.tolonglah jadi 'real'...


~aku adalah aku dan kamu adalah kamu.kita takkan pernah sama~

11 comments:

Kancilbiru said...

saya ada doraemon...nak? hehe...(ni nak kena lempang ni...) hahaha..gurau jer..

sI tEDI said...

syukur,
kamu berfikiran positif

~AmyLiana8886~ said...

andai dapat kuundurkan putaran dunia..tiba2 teringat lagu nie baca entry nie..hehe..

☻UsaGi NaNa☻ said...

wahh!!sme la situasi kite...weee~~

Alif said...

haha...
relax suda..

Cik Akma said...

yess dear life must go on!

nand nasyari said...

past is past... u go girl bebeh..!!! ;))

Husna Hadzarami said...

do not let someone be a priority in your life, when you're just an option to them..

bagus ada semangat mcm ni. keep it up!

ada said...

errrmmm,. putus cinta????

helena's said...

suka..bangkitlah..kita takda banyak masa nak tangis kegagalan semalam.huhu

bukan kamu tak layak untuk dia sdia tu sejuta kali tak layak untuk kamu..yeah!

abe long said...

Kalo btol ada doremon mcm yg ko hrap kn tu mai. Aku nk ptah blik mase aku lower 6 sbulan sbelum raya. Aku akn psti yg 1 ari tu aku x g cc. Maka aku xkn bepeluang knal ngn owang tu dan aku xkn sesat seperti hari ini.

namun, aku ttap akui kelemahan aku. Bkn salah die sepenuh nya..tp ada baeknya tuhan psahkn aku dan dia..kalo x, aku mgkin mkin sesat.

kdp die, aku mntak maaf
kpd Allah, aku mohon ampun