Tuesday, June 29, 2010

oh.kesian nye anak2 n laki kau kan????

hai akak...eh salah..assalamualaikum makcik2...

kehadapan makcik2 yang mai sayang giler..(uweeek..uweeekkk muntah~)

minggu ni minggu last mai n mas keje kilang.mesti makcik hepi horayyy horayyy kan???
makcik..terima kasih bagi kenangan terindah dengan memfitnah saya dan mas...makcik memang best la....tak pernah lagi la jumpe orang macam makcik kan???serius tak hengen jumpe..tapi tak pelah....saye maafkan makcik..yelah..bukan ape,sedangkan bos pon makcik fitnah lagi kan saya yang cume keje brape minggu ni jek kan...

papepon makcik...bawak2 la bertaubat.makcik da tua.anak pon entah2 sebaya dgn sebaya..kesian dorang dapat mak macam makcik taw..ish.ish...

makcik2 ..sampai sekarang saya ngan mas kalut pikir ape yang makcik dengki kan sangat dengan kitorang...oh..mungkin sebab bangla2 selalu usha kitorang kot...oh makcik...jangan begitu...kalau dah hadap sangat..amik jela...well...saya still suka orang malaysia....tapi tu la makcik..bawak2 la ingat laki makcik keje situ gak kot..ish.ish.kesian laki makcik eh dapat bini menggedik menggelenyar duk bertepuk tampar dengan jantan lain..yela...sampai abang ipar saye pon makcik try nak tekel kan...ish,ish..dah tua buatla care tua ye makcik...kang orang panggil tua kerepot x sedar diri marah lak...

kesian saya dengan makcik.kesian betul...buat macam2 sebab nak dapat attention orang kan???menjerit2..tergedik2...pastu lagi advance, pi fitnah kitorang atas kesalahan yang makcik sendiri buat.motif????(mungkin sebab takot kitorang ngadu kat bos kot..oh sorry la makcik..saye x kose la nak mengadu2 ni..lantak makcik la nak wat mende...lagipon saye bukan cam makcik sengaje nak tutup periuk nasik orang...apedaaaaa~!

dah la..penat lak...ni jek saya nak cakap...papepon..bak kate mak saye...lantak kan orang macam tu..idup x kemane...bebye makcik....i lebiu muahhhhhhhhhhhh muaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh~


love.love.love.
mai n mas.
perempuan yang ko dengkikan...


~sori people...nak marah depan2 orang tua...paling2 buat gini release tension gua~

5 comments:

Sesumpah said...

uhh sarcastic


i loooike



:DD


sabaq naaa :)

FaizalSulaiman said...

aku bole bayang yg makcik yg ko ckpkan neh, bermulut kepoci dan gedik2 kan? rasanya mcm dia akan muda selama-lamanya, kan?muahahaha

abe long said...

Let it be. Die boring xde keje tu.

ada said...

gle marah,. kah3,.

apa kata, ko bg surat layang kat makcik tu,. bagi masa ari last ko keje,. biarmakcik tu insap! heheheh

cik helena said...

tulah tak kire peringkat usia skng nih kalau nak mendengki~la la la


sabar yeh~