Tuesday, September 21, 2010

awak.dan masjid tu...



dulu kite tgk benda tu same2.
bile nampak benda tu saya selalu jerit kat awak suruh tgk.cantik kan?cantik kan?
walaupon tempat kite duduk tak same, tapi kite tetap boleh tgk benda tu.kan?

sekarang awak dah takde.
benda tu pon da x cantik lagi.
dah x macam dulu.
jadi sekarang saya dah takde benda nak tgk.
saya nak tgk ape sekarang wak?

ape yang jadi dulu takkan lagi jadi sekarang.
tapi saya redha.
walaupon sekejap tapi saya bahagia sangat.
terima kasih wak.

~asal update mesti emo.bile haa x emo?~

7 comments:

cik helena said...

alaahhh buat cikhel teringat :(

~AmyLiana8886~ said...

nape nie? kehilangan seseorg ke?

Lelaki Ini said...

adeyh...
kesian!

Radin Fadli said...

awak siapa?

cikmemy said...

hel : nak nanges.nak nanges..uwaaaaa

amy : ntahla.susah nak cakap.

lelaki : jangan kesian...

radin : seseorang yang pernah membahagiakan~

violet said...

saya pon same..
nape ea bende yg da hilang kite akan hargai lebih2..
huhuhu.. ** tears **

cikmemy said...

violet : setiap org akan rase bende ni kan..hmmm....x pernah x menghargai dia tapi terpisah jugak.takdir tuhan..