Tuesday, October 19, 2010

i'm back!i love malaysia!




hye korang.
i'm back!
semalam aku baru jek balik.
balik dari larik2 jauh2
penat giler oo..
membuta jek sampai hari ni..

ape pon..best giler berlarik!
best sangat2..
kire memang jadik 1 kenangan terindah la dalam idup ni..

mase nk pergi tu memang bercampur baur la perasaan.
last minute rase cam taknak pergi pon ade.
tapi memang cam haram la kan kalau tak pegi.

papepon thanks n congratulations kepada semua yang terlibat dalam program melarikkan diri ni.

abang a (asim)
abang r (remy)
yamazaki (muja)
muiz tiffany
chong
chua
thamin
foong
sarah
farah the bangkai
imiarron
cik nana
dayah
dylah
ayna
nochacha
yanyan
yasmin
kok shy

(korang memang best!)

and paling penting..
tuk dr.alvin yang sangat baik+sangat menjage kitorang kat sane+sangat sporting
thanks a lot...

: will update the story and picture of the journey later....:
~ larik memang best.tapi i tetap sayang msia.sebab ayam msia halal.ade paham?~





4 comments:

ada said...

lama gilak ko ilang,. g mana weh??

cikmemy said...

aku g bawak diri g taiwan,,,hehe..ko rindu aku tak..hehe

Wanie-san said...

dah penat lari???
dah balik m'sia??
hehehe welcome back..ingat dah suka so xnak balik dah..hehe

cikmemy said...

huhu..mestilah balik...taiwan best.tapi malaysia super duper best la wanie..hehhe