Monday, November 15, 2010

takowtnye sayew!



aku kat rumah lagi!
keje asyik nak balik jek.nak wat gane, sem ni cuti 2 mggu jek..
orang lain cuti sebulan.tak aci sungguh.


sejak dua menjak ni, aku rase aku punye tahap ketakutan bertambah.
dekat 6 tahun naik bas ekpress ulang alik pilah-klang, muar-klang, jb -klang...
sebelum ni ok jek..

tapi sekarang aku rase takut sangat kalau naik bas time hujan..
rase macam janganlah tuhan amik nyawa aku sekarang
nak2 kalau pakcik drebar bawak ganas sket.memang aku nak nanges da rase..
apesal aaaaa????

bile umur 21 tahun ni rase tak boleh nak duduk kat tempat tinggi
naik tingkat 4 blok aku pon aku dah rase gayat.
nasib ler duduk tingkat 1,kalau 4?lebam mata nanges hari2
dasar ciwek memang macam ni.abaikan jek!

mase abis form 5 kan aku keje klinik kan..
dan2 lepast, kalau tgk wayang, aku memang rase nak termuntah tgk darah2 yg banyak mengalir..
dulu xde pon..
nak2 kalau tgk aksi2 yg ganas2 ni..
mak aih!aku rase aku yang kene cincang kene bunuh segala
x syok betul

camne nak beranikan diri balik aa?
tak suke la camni
itu takut, ini takut..
kang beranak nanti tgk darah sendiri pon pengsan gamaknye!iskkk!

takmau takut!takmau takut!arghhh!camne ni????

~hery kate, "u ni semua bende takut...kalau takut, camne nak berjaya?hmmm~





3 comments:

no_cha said...

nie ak nk kecoh cket nie...awat leh jadi lagu tu...setahu akkn hang nie sll je pulang umah...smp x terkira..kalah ak..takpe2..leh ilang kalo ko rajin x balik umah r kan...ahahhaah

radin fadli said...

kuat kan semangat dan byk2 tgk kaler warna merah...

abe long said...

die soh ang dok bawah la plak tu