Monday, December 20, 2010

senyum sampai telinga terus ke kaki~



hai hai hai
i'm back!
2 minggu tanpa update dek kerana celcom broadband nye coverage area setapak jaya macam HAREM!
kenapa di setapak jaya
kerana menyambung kem ukur remote sensing kedua disana

berakhir sudah kem ukur hari jumaat yang lepas bermakne berakhir jugaklah sem 5 aku kat utm
macam2 bende jadik sem ni
dan kebanyakkan nye memang sedih
sebab tu la sem ni jarang update blog
asal update,emo, asal emo, update
tak kuase nyah gitu~

sem ni jugak, alhamdulillah result naik
terima kasih kepada manusia2 yang memberi masalah ,
mengecewakan serta membuat aku sedih.
kerana kalian, aku jadik geram
kerana geram,
aku study sungguh~
so, tenkiu very much!
lain kali buat lagi, mungkin aku dapat 4 flat barangkali

walaupon sedih, sem ni jugak banyak menghabiskan duit aku
kerja berjalan sakan dengan cik malisa sepanjang sem
ke taiwan bersama kosmate
duit rm2 masih sempat makan besar kat austin dengan jiran2
berjalan tiap malam semasa menginap di setapak jaya bersama ery dan jiran2
tgk wayang seminggu 3 kali walaupon duit tinggal berapa keping
berjumpa semula dengan ex buayapren dan adik2 yang sudah terpisah lame
oh.bahagia rupanye hidup ini ye!
tahniah kerana boros maizatul!

apepon syukur kepada Allah kerana walaupon awal sem penuh dengan tangisan, akhir sem penuh dengan senyuman
aku harap kebahagiaan dan ketenangan ini berkekalan
mungkin jalan yang aku pilih ini mengecewakan segelintir pihak
tapi, aku mengambil pendekatan yang aku rase wajar iaitu~

:: sayang diri sendiri sebelum sayang orang lain ::

:: maafkan diri sendiri baru dapat maafkan orang lain ::

:: kelemahan itu bukan untuk ditunjuk tuk meraih simpati, tapi jadikan kelemahan itu satu kehebatan luar biasa dalam diri ::

:: hari ini mungkin hari kamu, esok lusa insyaallah hari aku ::

:: no matter happen, keep smiling ::

:: hidup bagai roda, kejap diatas kejap dibawah, datangnya masalah, tanda tuhan masih sayangkan kita ::

:: everything happen, comes with 'hikmah'..jadi, redha ,usaha, tawakal ::
:: dahlah! ::



~sedang senyum sampai telinga terus ke kaki.camno tuh?~



5 comments:

Lelaki Ini said...

kalo camtue bagi marah tiap2 sem..
ala..
berukband memg sentiasa lembab!!!!
hahahaha

beautiful_rose said...

itu hikmah kan? =)









nak duit jom join contest aku...agagagga =p

bella said...

mai busuk..hehe..hamboi jalan sakan..ngn aku xnk kuar.,,,,heehe

♦♦orked♦♦ said...

haha..

idup student, slagi ade duit slagi tu nak enjoy...=)

btw, congrats 4 ur result..

fara said...

fara pon klo sedey mesti lg byk habes duet.
semacam dpt satu thrill gitu ble gune duet. huhu ;P

tahniah memy utk result.
troskan senyum ye :)