Tuesday, June 29, 2010

oh.kesian nye anak2 n laki kau kan????

hai akak...eh salah..assalamualaikum makcik2...

kehadapan makcik2 yang mai sayang giler..(uweeek..uweeekkk muntah~)

minggu ni minggu last mai n mas keje kilang.mesti makcik hepi horayyy horayyy kan???
makcik..terima kasih bagi kenangan terindah dengan memfitnah saya dan mas...makcik memang best la....tak pernah lagi la jumpe orang macam makcik kan???serius tak hengen jumpe..tapi tak pelah....saye maafkan makcik..yelah..bukan ape,sedangkan bos pon makcik fitnah lagi kan saya yang cume keje brape minggu ni jek kan...

papepon makcik...bawak2 la bertaubat.makcik da tua.anak pon entah2 sebaya dgn sebaya..kesian dorang dapat mak macam makcik taw..ish.ish...

makcik2 ..sampai sekarang saya ngan mas kalut pikir ape yang makcik dengki kan sangat dengan kitorang...oh..mungkin sebab bangla2 selalu usha kitorang kot...oh makcik...jangan begitu...kalau dah hadap sangat..amik jela...well...saya still suka orang malaysia....tapi tu la makcik..bawak2 la ingat laki makcik keje situ gak kot..ish.ish.kesian laki makcik eh dapat bini menggedik menggelenyar duk bertepuk tampar dengan jantan lain..yela...sampai abang ipar saye pon makcik try nak tekel kan...ish,ish..dah tua buatla care tua ye makcik...kang orang panggil tua kerepot x sedar diri marah lak...

kesian saya dengan makcik.kesian betul...buat macam2 sebab nak dapat attention orang kan???menjerit2..tergedik2...pastu lagi advance, pi fitnah kitorang atas kesalahan yang makcik sendiri buat.motif????(mungkin sebab takot kitorang ngadu kat bos kot..oh sorry la makcik..saye x kose la nak mengadu2 ni..lantak makcik la nak wat mende...lagipon saye bukan cam makcik sengaje nak tutup periuk nasik orang...apedaaaaa~!

dah la..penat lak...ni jek saya nak cakap...papepon..bak kate mak saye...lantak kan orang macam tu..idup x kemane...bebye makcik....i lebiu muahhhhhhhhhhhh muaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh~


love.love.love.
mai n mas.
perempuan yang ko dengkikan...


~sori people...nak marah depan2 orang tua...paling2 buat gini release tension gua~

Thursday, June 24, 2010

mak gua kate jgn carik pasal dengan lelaki~




hye.
lamenye x bukak blog.
aku kerja part time sekarang.
jadik minah kilang~

da seminggu lebih aku keje..
bestlah jugak...
keje x berat.
gaji leh tahan..
umah dekat.
makan senang.
kire ok la kan????

tapi..........................................
1 jek aku tak tahan...
pekerja kat situ.
detail lagi...
pekerja melayu perempuan.

aku betul2 tak paham apesal dorang ni kerek giler.
senyum taknak
pastu keje nak marah2.
ok.aku memang la x pernah kene marah lagi dgn dorang
tapi sakit ati wooo tgk perangai dorang

sesuke ati dia jek nak marah pekerja2 dari sabah n bangla..
dey minah...org2 sabah tu pon rakyat malaysia jugak
ape ke bangang la pompuan gitu
yang ko marah2 tu lelaki kak oiiiii...
yang ko sentak2 tu lelaki kak oiiiiii.....
ko tak takut ke kak???????
nyata2 la dorang tu lagi kuat dari ko kak oii....
buat nye dorang dendam kang.
x naya???
jangan cari pasal la pompuan...

ok la.kalau nak kate orang yang ko marah tu buat salah,,
dey....aku ade kat sebelah dia 12 jam...
aku x nampak pape yang salah pon
dey akak...ko bukan tokey kilang tu pon..
apela nak kerek sangat...
nak suruh buat keje pon menjerit2 maki hamun.
kejadahnye????

haih la melayu
haih la perempuan
nak kate lebih2 aku pon melayu aku pon perempuan..
apela nak jadi
baru keje gitu da lagak macam ape jek.
bagus la jugak ko keje tu jek.
kalau ko jadik menteri, aku tataw la macam mane malaysia kite ni...
serius gua tak paham!

malas cakap banyak2...
yang penting bile aku da grad n kerja nanti.
aku harap aku takkan jadik macam dorang.

papepon..
kite semua same kak oiii...
ko rendah2 kan orang lain , x semestinye ko tu bagus.
kalau ko bagus pon, ko xde hak langsung nak rendah2 kan orang lain

biar keje dia macam kuli..tapi mane taw 0ne day dia berdiri lagi tinggi dari ko...

ada paham????


~malasnye nak keje malam..ngantukkkkk..........~

Thursday, June 10, 2010

kalau lah doremon tu ada~




kalau lah doremon tu ada..

:::::::
aku mau mesin masa patah balik umur aku 16 tahun biar aku tak pernah kenal.tak pernah kawan dan tak pernah bercinta dengan kamu
:::::::


aku bersyukur kamu tinggalkan aku kerana perempuan itu.

sebab aku tahu bukan aku yang tak layak dengan kamu seperti yang kamu kata dulu . tapi sebenarnya kamu yang tak layak dapat kasih sayang aku.

ya.aku amat bersyukur.
sebab kamu tinggalkan aku, hidup aku lebih bahagia.

sebab kamu tinggalkan aku dulu, aku lebih yakin untuk hidup aku hari ini.

sebab kamu tinggalkan aku dulu, aku jumpa orang lain yang lebih sayangkan aku.

sebab kamu tinggalkan aku dulu, aku lebih semangat untuk buktikan siapa aku yang kamu perlekehkan dulu.


~plislah.tolonglah jadi 'real'...


~aku adalah aku dan kamu adalah kamu.kita takkan pernah sama~

Wednesday, June 2, 2010

pompuan dan tempat2 alergik.



sebagai seorang pompuan sejati ade sesetengah tempat yang selalu aku dan rakan2 teringin atau perlu nak pergi tapi last2 mesti tak jadik nak pegi..

ade sebabnye...tapi kalau terpaksa, redah jek la kan????

so..meh tgk mane tempat2 tu..

1. kedai mamak.
selalu saje maw lepak sini.
tapi.
mengenangkan kaum kami agak kurang disini terus batalkan niat.
paling2 pon kalau nak lepak, mesti bawak member lelaki...
ish...

2. kedai repair motor.
ni lagi haru nak masuk
sebabnye.
selalu banyak jek mamat duk lepak depan ni..
pastu duk pandang macam nak telan.
tak seram pon leh jadik seram taw.

3. warung cendol tepi jalan dan yang bersamaan dengannya.
tempat2 gini selalu payah la nak tengok pompuan lepak lelame kan?

4. tempat main game yang masuk token.
sesungguhnya.pompuan juga menggemari tempat ni.
tapi.majoriti yang main dalam tu lelaki.
aiyoooo!x bestnye nak main.
kalau main pon nanti ade yg duk tunggu kat belakang gelakkan.
sangat tak besssssssssssst!

5.CC (cyber cafe)
selalu kalau masuk mesti banyak budak2
pastu banyak lelaki main game
kadang2 kalau terdesak printer rosak kene la pegi gak
duduk sekejap pon da panas punggung dah...

6. .............................................................................
nanti2 la aku sambung.banyak lagi tempat
leka tgk gambar sekolah lame2 terus blur..

papepon.kesimpulannya.
pompuan agak lemah nak masuk tempat2 yang majoriti dalam tu lelaki.
kenapa ha?
kenapa?
kenapa?
kenapa?





aku rase korang pon taw jawapannye.
bebye!


~rindu yang dibawah ini sekarang~