Saturday, February 12, 2011

i vote u.u vote i balik k..ahaks!


banyakkkknye la sekarang contest kat fb kan..
contohnye macam
contest gambar paling cun mekap tebal2 macam hantu cine (perasan).
contest gambar paling gedik lagi comel la kononnye (uweekkks)
contest sape paling sexy bukak je la baju kalau camtu(euwwwhhh)
aih macam2 la...

contest2 ni semua sebenarnye bagi aku elok.
sebab ia akan wujudkn budaya berusaha
ye la..contest camni kan cara nak menang dia kene dapat vote banyak2..
so, si contestant selalunye akan promote link dia n suruh org vote dia..
bagus la kannnn..atlest ade usaha

tapi.yang kadang2 agak pandai tapi bodohnye ..
ramai la yang aku tengok, pi vote contestant lain, siap bagi msg kat bawah tu
done voting u.vote me back k...

hahahahahhaha
nak gelak rase..
ape punye pattern la org gini...
kalau da ko vote aku, aku vote ko..apecer banggggg

serius.lawak + bodoh.tolong2lah stop.
camne la malaysia nak maju kalau pemikiran rakyat dia macam tu.



~sudah 1 minggu 1 hari.~

4 comments:

Alif said...

itu namanya demokrasi terpimpin...

beautiful_rose said...

mengharapkan balasan....
tak ke mana sampai bila2 tak ada unsur2 keikhlasan di situ.

beautiful_rose said...

cantik no follower... 123

radin fadli said...

afundi saya yer kawan2 hehehe