Wednesday, April 6, 2011

mane jodoh saye.


hai korang.
ade yang tengah meroyan putus chenta tak?
udah2ler tu nangisnye..
burok benor ghupenye...

actually, dulu time putus chenta, aku meroyan gak la..
3 tahun beb x dapat lupe...
3 tahun la duk kejar org yang same..
bodoh kan?bodoh kan?
sile lempang saye sekarang..

after aku da tak meroyan lagi, im fall in love semula ngan 1 mamat neh.
fuhh..sekali kene reject da.
meroyan lagi..kekekeke

time meroyan memang rase diri sungguh tak bergona.
rase macam adekah aku bakal andarteeettt sebab xde pakwe.
oh.sungguh desperate punye statement time tu.
lempang lagi lelaju plisss!


after aku da recover dari meroyan, baru aku nampak yang oh tak sesuai nye mamat nie ngan aku
oh kalau aku kapel lagi ngan dia mesti hari2 maw nye aku nanges.
oh sebab neh rupenye dia putus ngan aku.
oh oh oh oh
.
.
.
.
.
.
korang, toksahla duk meroyan kalau kene reject ke clash ke...
nangis sket2 dah la...
nangis banyak2 cam aku pon dapat ape..
dapat mata bengkak cam panda adelah
.dapat title emo adelah.dapat muke sembap adelah...
.
.
.
mungkin kite rase dia yang terbaik tuk kite.yang paling paham kite .yang paling berpotensi bahagia kan kite.
tapi, siapa kite nak lawan jodoh yang dah ditentukan allah.

dalam perjalanan hidup ni macam2 bende kite akan lalui.kalau hari2 nak senang, hari2 nak hepi, oh sungguh tak challenging ye idup kite.bosan kot.

doakan jela org yang kecewakan kite tu bahagia dengan hidup dia.they r just not meant to be with us.jahat2 dia pon dia penah buat kite hepi dulu rite?n percayalah.ada yang lebih baik dah disediakan untuk kite dari Allah S.W.T

~saye dah ok.awak bile lagi?~



7 comments:

Scya LollitA said...

btol2 . mse clash mmg la mcm nk giler . ble dah ok , bru taw yg org tu x ssuai dgn kte kan

beautiful_rose said...

hidup memang banyak warna.macam pelangi.kalo 1 warne je x cerie la hidup kan.

-eni- said...

adik sepet...kita bnyk prsamaan...huhu..akak pn pnah lalui sejibik mcm ni dlu...dan menangis tu useless...merayu2 kt org yg xnk kt kte pn useless...

Leena said...

haa...kalo dah ok..kte boleh jadik kawan mcm byase jugak dgn ex kte tu...kan nice =D

-yAmEnToS_ said...

nasib baik ko dah sedar. tak sedar gak aku lempang jugak kang. hahaha

Nashays said...

co mel...
hurmm bila dah clash baru kita nampak keburukan org itteww erk..

Tantariblue said...

rilek sudah... aku x de awek cool jek sampai skg.. tapi kalau x cube pun x dapat gak.. so lu pk la sendiri...