Monday, April 25, 2011

tolong jangan reject i lagi.i m begging u


risau.
esok dah start final
3 minggu lagi da start praktikal
tapi sekarang masih belum dapat tempat praktikal

hmm..
hari tu call company yang aku mintak
dia kate call balik hari ni tuk confirmation
bile call tak angkat pulak.
adakah ini tanda2 awal kene reject lagi
hmm

janganlah kene reject lagi
tak taw nak pegi mane lagi
dah berape kali kene reject ni
aku apply punyelah awal.
tapi ni dah berapa kali kene reject kenapa.
huwaaa

xpelah.adelah hikmahnya tu
berserah jelah ye maizatul

selepas hujan ribut, kan terbit pelangi ceria.insyaallah.

~err.gudluck final tuk semua!~


2 comments:

YamaShita KaiTo said...

huhu~

nak senang, amik WWF je ngan aku.

Konferm diorg terima. ^_^

beautiful_rose said...

tulah susah betul kan nak cari tmpt praktikal ni.sabar jelah....