Sunday, May 8, 2011

random


cuaca panas melampau hari ni
mencucuk2 kepala
esok ada paper microwave pukul 9
hari ni masih pulun siapkan lab .apakah ini semua?

serba salah nak susahkan ahli keluarga sendiri
tapi rasanya kalau tak minta tolong hari ni nanti lagi akan menyusahkan
hmmm.bingung

hari ni dia pergi singapura lagi
hmmmmm..
hati2.jage diri.

p/s : perempuan.tolonglah jangan paranoid sangat.jangan nak meroyan marah2 perli aku.percayalah sangat pakwe kamu tu ye..kira baik aku tak bagitaw pakwe kamu tu main kayu belakang kamu.huh.ni lah lelaki....nak selamatkan diri, kita yang tak de kaitan yang jadi mangsa.damn you lelaki keding!

3 comments:

♦♦orked♦♦ said...

lelaki keding?? hehehe

Alif said...

naseb baik aku x keding,naseb baik aku berbadan lazat..kah8

nand nasyari said...

typical guy. Kau masukkan kan je mamat tu dlm microwave alang2 kau ngh nk study subject microwave tu. :P