Monday, June 20, 2011

sesi memperkenalkan lelaki kesayangan.i love u so much!

bila nampak orang naik moto dengan bapak balik sekolah aku mesti jeles.
rase macam why i da besar?why?why?
mase kecik sangat rapat dengan bapak.
tido mesti kene bawah ketiak bapak.
kalau bapak takde kat umah, kene ade baju bapak nak dipeluk.
dulu mak garang.takot.
bapak lak cool.tu yang suke mengelek kat ketiak bapak

pegi tadika, masuk kul 8 , kul 6 pagi aku da bangun
duduk kat raga moto pegi pasar.
pegi makan brekfes.singgah beli jajan pastu baru g sekolah.
sampai sekolah, nangis.hahahahaha

bapak kene lah tunggu kat sekolah pastu curik2 balik.haha.
cengeng.

sebagai seorang anak bongsu yang comel,
bile adik beradik lain nak pape, aku akan buat muke comel....
ayah, ayah, nak duit.padahal tu utk kakak..heheh

semalam pon same.sebab aku dengan kakak dah miskin tahap kedana.
nak balik bangi, pegi kedai buat muke comel.
"ayah, nak duit..hikhikhik(gelak comel ok)"

hari sabtu lepas, tetibe bapak ajak pegi pasar.
naik moto.
terasa macam jadik dak kecik lagi.
tanpa segan silu malah terlebih bangga aku bonceng moto bapak
sangat best.sumpah itu memang jadi perkara best.
yelah.semenjak badan aku da jadik cam gajah,mane pernah naik moto dengan bapak.
lagipon sebenarnya bapak sikit2 dah diharamkan naik moto dengan kitorang adik beradik.

bapak,
takde ape nak cakap lagi, tapi ape yang dapat disimpulkan ....
i'm so proud of u!
bapak,
thanks utk selama atul hidup ni.tanpa bapak, atul takkan jadik macam sekarang.

I LOVE U SO MUCH BAPAK!

p/s : mak pon aku sayang jugak ok.sayang sesangat.

selamat hari bapak kepada semua bapak2 walaupon da terlambat~


5 comments:

syira slyfix (: said...

wah .
nak wish balik .
selamat hari bapa .
hehe .
(:

liyana said...

hehe..nice story..
lame x naik moto ngn abah

cik helena said...

ingatkan pakwe memy tadik,ehe

selamat hari bapak kepada bapak memy!

Alif said...

bikin suspen je....hehehe,
smoga diberkati Allah dan diberikan kesihatan yg baik utk abah awk

ABU said...

like this entry..belated happy fathers day..hehehehe