Tuesday, July 26, 2011

adik cing !

hye!

update tengah malam sebelum tidur dari bilik baru!

pagi tadi si budak danish , betty n ayiq duk main laptop kat bilik baru aku ni haaa..
geram betul aku budak2 zaman sekarang ni, cebuk sendiri pon tak reti sibuk nak main laptop..donia.donia...haih!

tengah duk main, aku lepak ler atas katil..usha dari jauh,,,tetibe si budak danish tu duk bising ade air kat bilik baru aku ni....

sudah....celah mana datang airnya...aku tanya dia mana datang air?sedap dia jawap...tu kat atas tu siling bocor....beriye dia duk tunjuk siling ko taw...

pulak...setau aku dah berapa hari tak ujan + mana ade siling aku bocor kan...
dah bebudak danish n betty bising la carik punca air..ayiq diam jek...konon malas masuk campur...


aku pon turun ler katil kan nak wat investigation punca air..fuhhh!susah nak dikenalpasti mane punca.sekali tibe2....aku dengar 1 ayat menyirap darah mak nakkkk...

" adik cing!"

2 perkataan keramat .maksud dia adik kencing!
fuhhhh..panas2.......tak pakai pampers diam aje..geram...nasib baik ko comel dik..kalau ko x comel,aku piat telinga ko cing kat bilik baru aku..huwaaa...

3 comments:

Naim Marinin said...

bdk2 jns kncing merata

♦♦orked♦♦ said...

wahahaha..
dugaan bilik baru, nak marah x boleh sbb kecik lg.. hehe

miss nina said...

huhu..itu cubaan tu.
cik M, kamu di skudai eh?