Sunday, July 24, 2011

update dari rumah bapak ku

hye!

update dari rumah bapak den dengan kelajuan internet siput babi pon bley menang lagi kalau lumba lari~haihhhh

finally, i'm home!yippaa!yeeeahhh!

tamatlah sudah sesi praktikal .last day kene hentam.haha.malas nak cite sebab buat sakit hati den sajo.yang penting last day terserempak lagi abang ensem.kehkehkeh

so, update pertama dari rumah....hari2 aku adelah sangat bz ok.bz tidur .tidur.tidur..
takdelah tidur sangat, aku kemas bilik baru aku ni taw.sumpah penat bilik ni bersepah giler..haih.haihhhh

pastu duk melayan anak2 buah aku..aritu danish ngan betty tertangkap mase diorang bersihkan baju sebab duk main lumpur..haih geram betul.terpaksa la berlakon jadik makcik yang garang kejap ..haihhh..

cuti ni, aku ade bende da aku aim..

1. kemas rumah bagi bersih gila2...siapa sepahkan umah aku siaplah!tadi abang da kene marah sebab suke suki dia jek kotorkan bilik baru aku.haih!

2. mahu belajar masak dari chef mak.!dengan harapan abis cuti sem, tererlah aku masak segala jenis masakan kampung.....kalau tak, balik2 sambal udang, sambal udang, dan sambal udang.boring betul.

3. kuih raya!yes!kuih raya sila nantikan kemunculan saya!

4. baju sepasang dijahit menggunakan tangan yang mulus ini!

actually ade lagi, tapi duk bz layan fb shop terus blur nak tulis ape lagi...nanti2lah sambung

bye!

4 comments:

Alif said...

blaja masak sedap2,nnt utk kepentingan i juge...hehehe

Naim Marinin said...

thniah krna tamat praktikal ! hahh

-yAmEnToS_ said...

nanti masak sesedap, panggil aku testing. ok?

cincai bolai said...

SAMBAL UDANG!SAMBAL UDANG!SAMBAL UDANG! :P
NNT SEM DPN AKU NAK KO MSK SAMBAL SOTONG PULAK