Monday, August 29, 2011

dam dam dum bunyik mercun!


assalamualaikum!

mood raya baru datang semalam lepas family semua dah balik.
owh, rumah yang sunyi sepi tetibe jadik meriah giler.tengah malam pon kecoh lagi.saya suka!

ehem2...
sempena hari raya ini, saya, maizatul akma ingin mengucapkan selamat makan ketupat, rendang, kuah kacang, kuih raya dan lain2 lagi...
haaaaa

ape punye ucapan la kan..ok2

selamat hari raya aidilfitri kepada semua kawan2.yang balik kampung tu, drive safely, jangan nak haruk tekan minyak banyak sangat.jangan nak ngantuk pon drive jugak.senang cite, sayangilah nyawa sendirik ok?

dikesempatan ini, saya juga ingin memohon ampun dan maaf sekiranya ade terkasar bahasa, tersakitkan hati.tercuit perasaan n lain2 lagi..

ehem, kepada yang dekat2 macam yang kat jalan merpati tu,(ehem2) jemput2lah datang umah ye.yang jauh nak datang, lagilah dialu2kan.=)

dan kepada kawan yang tak dapat beraya di malaysia tu, mari kite gelakkan berjemaah dulu.hahahhaahhuuuhuhuhuhuhihihihi
memain jek. kepada yang tak dapat beraya tu, harap bersabar la ye, jangan menangis kalau pagi raya jumpe litar f1 tak jumpe ketupat rendang.kuikuikui..sabar jela eh....

erm, ok la..tu jek kot nak cakap.bye2.selamat hari raya aidilfitri .maaf zahir batin.




~baju raya idaman tak siap, kurang asam punye tukang jahit.huih~




4 comments:

Aznim Hanem said...

celamat haghi ghaye. hahaha :P

Alif said...

ye akma,sy pong bermain ping pong..hahaha,maaf zahir batin sepanjang kita berkawan ni...
selamat hari raya...

azs said...

Cikmemy, sy pun nak ucap Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri dan juga Selamat Meraikan Kemerdekaan Negara Malaysia yang ke-54.. Maaf zahir dan batin andai tersilap kata,tersalah bicara dalam bergurau atau mengomen ye..

Miscellaneous Smiles said...

selamat hari raya =D