Thursday, August 4, 2011

ikan bilis, ikan haruan boleh kah duduk bersama?

hye~

dalam mood kebingungan.

ape perlu aku buat ~
aku tahu itu bukan terbaik,tapi susah betul untuk aku lepaskan.
aku tahu itu banyak halangan, tapi tegar jugak aku nak menempuh walaupon penghujungnya aku sudah dapat meneka ape.

aku degil.aku cube mengubah realiti.
sampai 1 masa aku kecewa sendiri...

org kalau da kecewa dengan ape yang dia buat, dia akan stop ape yang dia buat kan?
tapi aku masih lagi usaha untuk merubah perkara.
ape yang degil sangat pon tak tahulah.


ikan bilis, ikan haruan takkan dapat duduk bersama. ( cik ton)
tapi aku tetap kata ikan bilis, ikan haruan boleh duduk bersama
sebab ia tiada beza.masih sama ikan.masih sama makhluk tuhan.

entahla...bingung~

ape perlu aku buat?

3 comments:

Naim Marinin said...

mgkin salah satu akn terseksa atau sakit. then, akn pergi sndri dgn rela hati meninggalkn yg satu lg..krana keperitan.

Alif said...

ape ko tulis ni ha?
suka bermetafora,x faham x faham....

♦♦orked♦♦ said...

cik memy!! TAK BOLEH!!!
tak boleh! tak boleh! tak boleh!
haruan and bilis tak boleh hidup sekali!
tak boleh!
ikan bilis air masin, haruan air tawar, mane bleh duk sekali! hehe=)