Thursday, August 11, 2011

p/s : untuk awak.haha


hai.assalamualaikum~

macam mane aa nak mule ayat ni?haih

ok.straight to the point

sebenarnye entry ni adalah special utk sorang kawan i

kawan i yang baru dapat keje baru tu.ehem2

kepada kawan i tu,

ehem2

selamat bekerja kat tempat baru. semoga kat tempat baru ni bertambah la pengalaman, bertambah la usaha, bertambahlah awek( grrr, x suka!)

atlast ,awak dapat jugak ape awak nak kan...walaupon sebelum ni hujan selebat2nye kat jalan merpati, tapi sekarang saya lalu da nampak dah pelangi.hehe..jangan sedih2 lagi tau...senyum sekarang.cepat senyum cepat~

awaknye,saya nak cakap ni,
bila da kat tempat baru nanti, jangan lupe grab semua peluang yang ade...kerja betul2, jangan nak main2 walaupon saya tahu awak keje tak main2...

erm.erm..nanti kat tempat baru , jumpe orang baru, jangan la lupe kat saya pulak kan...kalau lupa, saya ketok awak 80x.betul tak tipu punya.

lagi ape eh nak cakap?
haa...nanti da keje, da ade duit banyak, jangan lupa diri.jangan sombong , ingat pada orang2 yang memerlukan.ingat mak bapak, ingat pada adik2.ingat pada saya.hahahahaha.xdelah memain jek.

eh dahla...rase macam banyak nak cakap tapi dah tulis blur pulak.dahla...

papepon, sekali lagi, tahniah awak.1 step untuk melangkah ke ape yang awak cita2kan dah dapat.tahniah!


~gagal itu bukanlah titik akhir tapi gagal itu titik permulaan untuk terus berusaha lagi. semoga kejayaan ditanganmu nanti kawan~

p/s : kawan kecil, x sangka kita sudah sama2 besar....


5 comments:

Alif said...

terharu sy,thank you so much awk...doakan sy success keje kat TNB... ehem..inshaAllah sy x lupe n awk =)

cikmemy said...

sama2 kasih awak=) hehe..janji tau xmo lupe=) mana awak online ni kan tengah keje...

azs said...

hehe.. nak lalu ni.. boleh ek.. nak wish sekali lagi la ek.. moga maju jaya untuk Alif.. ingat tau, jangan lupa cikmemy tau..kalau Alif lupa, siap la!! hehe.. :p

cikmemy said...

haha.kalau lupe azs tolong ketok dia eh

azs said...

hahaha... Dengar tu Alif, Cikmemy bagi saya ketuk Alif kalau Alif lupa kat Cikmemy.. hehe.. :)