Saturday, December 31, 2011

akhir rasa ini.

gudbye 2011.welcome 2012..

permulaan tahun yang gembira.tengah tahun yang membosankan dan akhir tahun yang agak mengecewakan.

biarlah..hidup kalau selalu hepi, takde sedih.tak best jugak.takde serinya.
"lalang-lalang walau sering menyemakkan pandangan.tapi tetap ciptaan tuhan"...

takde ape nak di conclude or dicerita semula ape yang terjadi tahun ni..bukan taknak cerita tapi taktahu nak cerita ape.biarlah semua itu jadi memori sendiri.

tahun baru.lets begin with a new chapter.
mari lupakan semua kesedihan 2011 dan kite mulekan dengan senyum lebar di pipi.senyum..cepat senyumlah!


err lupe wishlist..ok ade 1 wishlist jek yang akan merangkumi semua bende.

"semoga tahun baru ni, bertambah elok lah diri ni".





~biarkan ia hilang.jangan ditahan.kerana ade yang lebih baik akan datang.(mak, akhir tahun 2011)

Thursday, December 15, 2011

simpan.

Sunday, December 11, 2011

sendiri.

manusia itu memang lumrahnya datang dan pergi.
tika kau rasakan kau telah memberi sepenuh hati
namun ia tetap berlalu pergi..
biarlah...jangan kau tangisi...
kerna.kau dan dia..
punya hidup sendiri......

Saturday, December 10, 2011

sungguh tak bisa....

bagaimana cara membuatmu bahagia
nyaris ku menyerah jalani semua
tlah berbagai kata ku ungkap percuma
agar kau percaya cintaku berharga
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
tak kuat ku menahanmu, mempertahankan cintaku
namun kau begitu saja, tak pernah merindu


sungguh aku tak bisa, sampai kapanpun tak bisa
membenci dirimu, sesungguhnya aku tak mampu
sulit untuk ku bisa, sangat sulit ku tak bisa
memisahkan segala cinta dan benci yang ku rasa

apa kau mengerti ku sedih sendiri
tanpa ada kamu ku merasa sepi

tlah lama ku menantimu, diam sendiri menunggu
setengah hati mencinta, ku sakit karenamu

cinta dan benci - geisha..

p/s : bang naim jangan bahan kat kelas.ni lirik lagu....huhu~~



Thursday, December 8, 2011

perempuan.yang benar2 perempuan.

bertahan.
bertahan.
bertahan.

urghhhhhh~~~

thanks kok shy 4 the advices..