Sunday, January 22, 2012

annoying.

annoying lah!

annoying tengok status fb org mlm neh..giler duit sungguh.
paling tak bley blah, ayat

"blaja tinggi2 pon tak guna.takde keje,taktau camne nak carik duit"

come on la..u hidup untuk duit jek ke?paling baran, penah dipujuk dengan orang mlm camni,

" adik join kitorang, adik belajar buat degree nak watpe, nanti keje jadik kuli gak, tengok abang, tak yah kerja, carik orang jek hari2, cukup bulan duit masuk.."

haktuih..abistu yang ko duk meroyan tunjuk duit sana sini tu ape dia?yang duk kejar2 orang suh join ko tu pedia?haktuihhhh.

malas cakap banyak, orang2 cam ko ni, apa pon tak boleh!

2 comments:

☻UsaGi NaNa☻ said...

ehh! ayt ni cm kwn aku ada kena jee.yep same ayt. tp lebeh kurg cmni, "ala, balaja tinggi pon xleh jdi kaya."

pehh!!mcm la org kaya2 tuh sume bodo2 kn. ilmu lain2 maaa.kn3??orang M.L.M memg poyo2

Naim Marinin said...

gua nk grad. nk dpt ijazah..gua nk join geng2 yg ad ijazah jgk. lps dpt ijazah, gua nk g borong buku guna kupon 1 malaysia tu.