Saturday, January 28, 2012

dik...

11 malam.....
sudah lena namun bunyi motor bebudak lepak belakang umah masuk dalam mimpi aku sekali.cisss.bikin kacauuuuu..

belakang umah dah jadik port bebudak tak cukup umur melepak.secare tak langsung jalan 'bapak' aku ni jadi jalan utama diorang la kannn....

dik, bawak moto da la x de lesen,awak ingat jalan bapak akak ni jalan bapak awak???????huh!

haih.aku ni dah la demam nak tido tetibe ade budak jatuh moto plak depan ni.nasib baik ko jatuh gitu2 jek..kalau ko patah riuk?kalau ko terlanggar kereta kakak aku?mau tak kecohhhh...bikin panas jekkkk.haih..

dik, aku kesian tengok korang ni dik..tolong lah kesian kat diri korang, kat mak bapak korang dik oiiii...aku tau korang anak bujang, remaja, tapi, come on la dik...

aku kesian + menyampah plak dengan korang ni..tolonglah dik, sekarang ni da pukul 11 malam, bebudak baya2 ko dik, patotnye duduk kat umah, dengan mak bapak, belajar ke, tengok tv ke, ape2 jela asalkan dengan mak bapak ko...

tolonglah dik umur ko muda lagi, tolonglah balik umah sekarang .tolonglah.belakang umah aku ni umah sewa dik, bukan tempat melepak ko memekak sampai pukul 2 3 pagi tiap hari.harap maklum dik!

~dimana ayah dan ibu mereka?anak2 sekecil itu bukan untuk dibiar bebas begitu....~

No comments: