Thursday, May 17, 2012

ter rindu...



time2 busy macam ni, masih ade hati nak update blog.
haih la maizatul....


saya rindu mat danish dan ayiq ajam!time2 busy camni la teringat.terindu kat rumah.terindu keletah mat danish, ayiq ajam, hafiz, kimi, ayap, ayis , betty....hui..ramai benor anak buah yang hero.heroin cume betty sorang jek...hehe..anak buah ade ramai sebenarnye tapi cume rindu yang ni jek.sebab yang lain dah besar2 sumenye.boleh gitu??heheh...

bebudak2 ni la yang suke betul buat aku marah.buat aku ketawa.buat aku geram.buat aku rase kadang2 aku pon masih kecik.melayan kerenah dorang ni, rambut lebat pon boleh botak.tapi xpe...best....comel....dah besar2, perangai kurang comel..sebab nye jumpe makcik dia ni duk mintak suh belanje.hahahaha..nasib korang la makcik korang ni belum kerja.paling2 pon bley belanje bende murah2 jek.nak belanje baju memang tunggu aku kerja lah kan...haih...

bile tengok anak2 buah ni, rase macam eh sekejap nye kau besar.rasa macam semalam baru lahir...( tak sedar diri sendiri dah tua ginilah gamaknye.....)

mak selalu cakap, atul ni garang kat anak2 buah nye, sebab dia takde adik...tapi bagi aku, anak2 buah aku ni semualah adik2 aku...ade 15 orang semuanye..ramai kan.....

p/s : oi anak2 buah semua, cik atul rindu korang ni....=(




1 comment:

azs said...

sweetnya.. hmm.. rindu gak kat anak sedara.. duk jauh2 ni, bila sunyi, sure rindu diorang.. rindu.. :( Cikmemy, tumpang rindu sekali naaa... :)