Saturday, June 16, 2012

selagi daya..




selagi daya, kita pertahankan hingga kehujungnya.

Saturday, June 9, 2012

lepas...


serasanya 'dia' nak bertunang hari ni..
alhamdulillah dan tahniah~~akhirnya 'dia' jumpa seseorang yang dapat buat hati dia tenang.
harap2 pasni kekal la dah tak tukar2 lagi.
tahniah kawan.tahniah ex boypren. i'm happy for u =)

Friday, June 8, 2012

loser


loser tau bila kau mampu, kau boleh tapi kau tak ada sifat berani.
dan lebih loser bila ketakutan kau tu buat kau tak dapat happykan orang2 yang kau sayang..


ya.akulah loser itu...
i'm sorry =(

Wednesday, June 6, 2012

jet




pandai-pandai buat teori sendiri.
kan dah terngadah bila jumpa encik sam tadi...
adoiyai.takpelah.learn from mistake...


p/s mahu sangat ke upm sabtu ni.tapi tapi tapi nak final exam.
kalaulah ade jet peribadi, memang aku g upm balik hari!
takpelah.takde rezeki....tunggu nanti .kalau jodoh kite panjang, kite akan duduk sama juga nanti....

Tuesday, June 5, 2012

basic..


andai tak mampu menyayangi,
cukuplah kiranya untuk tidak menyakiti.

Saturday, June 2, 2012

baru semalam



baru semalam rasenye masuk utm.
baru semalam orientasi.
tapi hari ni, sudah tak sampai sebulan lagi duduk kat sini.
sedih nak tinggalkan utm..
atau masih ada jodoh aku dengan utm?
yang tu...tuhan je yang tau.....